ادارات، مدارس و دانشگاه‌های همدان فردا تعطیل هستند
کد خبر: 4114601
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های همدان فردا تعطیل هستند

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

تعطیلی به دلیل برودت هوابه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی مقرر شد؛ همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح استان به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها در فردا یک‌شنبه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

همه مراکز دانشگاهی(بخش اداری و آموزشی) و کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان به جز امتحانات سراسری پایه دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ همه این مراکز ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه هستند.

 

انتهای پیام
captcha