محورهای مواصلاتی استان قروین باز است
کد خبر: 4114904
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

محورهای مواصلاتی استان قروین باز است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه از ابتدای بارش برف تاکنون تمامی محورهای استان باز بوده و هیچ‌گونه مسدودی نداشته‌ایم، گفت:

برف در جاده هابه گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه امروز علی‌رغم بارش شدید برف، لغزندگی معابر و کاهش دید افقی، تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شد و پلیس در آماده‌باش صددرصد بود و در تمامی محورها حضور داشت؛ گفت: تصادف‌های امروز کاملاً جزئی بودند و هیچ‌گونه گره ترافیکی نداشتیم، همچنین تمامی خدمات و امدادرسانی‌ها توسط پلیس برای در راه‌ماندگانی که به‌دلیل نقص فنی خودروها و مشکلات دیگر در راه مانده بودند انجام شد و هیچ مسافر در راه مانده‌ای نداشتیم.

وی اظهار کرد: امروز خوشبختانه حجم ترددها کم بود و شهروندان توصیه‌های پلیس مبنی بر اجتناب از سفرهای غیرضروری را جدی گرفته بودند. اکنون دمای قزوین 8 درجه زیر صفر است و مطابق پیش‌بینی‌ها تا نیمه‌شب به 11 درجه زیر صفر خواهد رسید، یعنی ممکن است حتی نمک‌پاشی‌ها هم جوابگو نباشد.

ذاکری‌منش بیان کرد: تمامی محورهای استان بسیار لغزنده و پوشیده از برف و یخ است، توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز در چنین شرایطی ضمن روشن کردن چراغ‌های مه‌شکن، احتیاط را رعایت کرده و کاملاً آهسته حرکت کنند. رانندگان محترم از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، بازی کردن با فرمان خودرو و ترمز ناگهانی پرهیز کنند، چراکه تمامی این موارد منجر به بروز حادثه خواهد شد.

وی تصریح کرد: رعایت فاصله طولی از دیگر نکات حائز اهمیت است، هموطنان عزیز امشب و فردا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، پلیس نیز جهت خدمت به شهروندان در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای بارش برف تاکنون تمامی محورهای استان باز بوده و هیچ‌گونه مسدودی در محورها نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عزیز الزامی است، با توجه به اینکه محور الموت پیچ‌وقوس‌های متعدد و شیب دارد و هنوز ایمن‌سازی‌های لازم انجام نشده، حتی‌الامکان از رفتن به کوهستان و عبور در این محورها اجتناب شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha