نشست شورای تأمین مسکن در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4115671
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

نشست شورای تأمین مسکن در ایلام برگزار شد

نشست شورای تأمین مسکن عصر امروز، ۲۸ دی‌ماه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

ساخت مسکنبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام نیا، استاندار ایلام، عصر امروز، ۲۸ دی‌ماه در نشست شورای تأمین استان که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، با تأکید بر تسریع در عملیات تولید مسکن و رفع موانع ساخت و ساز مسکن در استان، گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن همه دست‌اندرکاران تاکنون خوب پای‌ کار آمدند و خوشبختانه به واسطه همین همکاری در مقیاس ملی مسکن جایگاه خوبی پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هیچ مصوبه شورای تأمین مسکن نباید روی کاغذ بماند و باید به طور کامل اجرایی شود، افزود: میزان پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن، مهم‌ترین ملاک ارزیابی مدیران است و اگر چنانچه مشکلی و مانعی در واگذاری زمین برای طرح‌های ملی مسکن وجود دارد، فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان این مشکلات را بررسی و برطرف کنند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه ایلام رتبه نخست اشتغال و رتبه هفتم تولید مسکن کشور را کسب کرده است، گفت: با همراهی و تلاش همه جانبه همه مدیران می‌توانیم جزو سه رتبه برتر کشور در تولید مسکن باشیم.

استاندار ایلام گفت: سرپرست خانوار‌های دارای دو معلول و دو معلول به بالا از طریق بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض، از طریق بهزیستی ۱۰۰ میلیون بلاعوض و ۲۰۰ میلیون وام ۴ درصد دریافت می‌کنند و برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد، از طریق بنیاد مستضعفان ۵۰ میلیون بلاعوض، از طریق کمیته امداد ۱۰۰ میلیون بلاعوض و ۲۰۰ میلیون نیز وام کم بهره دریافت می‌کنند.

استاندار ایلام در پایان گفت: سهم و تعهد ایجاد اشتغال در استان، ۶ هزار و ۶۷۲ نفر بوده و برابر اعلام رسمی و استعلام از وزارت‌خانه‌ها و راستی‌آزمایی صورت گرفته و استان ایلام موفق به کسب رتبه نخست از نظر میزان اشتغال در کشور شده است.

انتهای پیام
captcha