گرامیداشت شهدا مانع تحریف دشمنان از وقایع انقلاب می‌شود
کد خبر: 4115693
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

گرامیداشت شهدا مانع تحریف دشمنان از وقایع انقلاب می‌شود

استاندار کردستان با تأکید بر گرامیداشت رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب وظیفه‌‌ای جدی برعهده ماست چرا که اگر این مناسبت‌ها و وقایع تاریخ انقلاب را نادیده بگیریم و یادآوری نکنیم، دشمن آن‌ها را تحریف می‌کند.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت شهدای ۲۸ دی ماه سنندج که امروز، 28 دی‌ماه در سالن شهدای گمنام بسیج سنندج برگزار شد، گفت: امنیت و آسایش کنونی جامعه به برکت ایثار و فداکاری شهدایی محقق شده است و بر همین اساس بود که مقام معظم رهبری کردستان را استان فداکاری‌های بزرگ نامیدند.

وی افزود: شهدا برای حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور پا در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و مسلیمن گذاشتند و با فداکاری و از خودگذشتگی برای ما امنیت به ارمغان آوردند.

استاندار کردستان بیان کرد: پیگیری و تحقق اهداف شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا یکی از وظایف اصلی ما در برابر ایثار و فداکاری شهدایی است که مهم‌ترین سرمایه‌های خود را فدای ایران و اسلام کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 28 دی سنندج افزود: بزرگداشت این مناسبت‌ها وظیفه‌‌ای جدی برعهده ماست چرا که اگر این مناسبت‌ها و وقایع تاریخ انقلاب را نادیده بگیریم و یادآوری نکنیم دشمن همه جانبه در تلاش است تا آنها را از خاطره‌ها پاک کند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: اگر دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا گرامی داشته نشود، دشمن وقایع و رویدادها را تحریف و به دلخواه خود تفسیر خواهد کرد.و برهمین اساس در جنگ رسانه‌ای در حال تحریف کردن وقایع ست.

وی یادآور شد: مدیران باید حداقل هفته‌ای یکبار با خانواده شهدا دیدار کنند چراکه این مهم موجب می‌شود تا بدانیم این جایگاه‌های مدیریتی را مدیون ایثار چه کسانی هستیم.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این مراسم گفت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزاتی دریافتی از کشورهای استکباری، شکست انقلاب بود که ملت شریف ایران و رزمندگان با دفاع از تمامیت ارضی و انقلاب دشمنان را شکست دادند.

وی گفت: دشمن در مقاطع مختلف جنگ برای جبران شکست‌ها از همه امکاناتش برای بمباران علیه مردم بی‌گناه و مظلوم این کشور به کار برد تا بدین شکل جبران شکست کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: دشمنان این انقلاب امروز برای دفاع از یک زن این همه غوغا سالاری می‌کنند در حالی که بمباران شیمیایی مردم حلبچه از مواردی بود که نه تنها ابراز تأسف نکردند بلکه اخبار این بمباران را نیز پخش نکردند و حتی اجازه ورود داروهای شیمیایی را برای درمان به این بیماران ندادند.

انتهای پیام
captcha