کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» در حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4116764
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» در حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین، با بیان اینکه کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» در حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی برگزار خواهد شد.

محمد رازقی، گرافیست

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، محمد رازقی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین، با بیان اینکه یک کارگاه با عنوان «بر فراز رنگ‌ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی در دست اجراست، گفت: علاقه‌مندانی که دارای توانایی طراحی و نقاشی پایه به صورت دستی یا دیجیتال هستند؛ می‌توانند در این دوره ثبت‌نام و به‌صورت پروژه محور، زیر نظر مدرسین مطرح کشوری آموزش دیده و اثر هنری تازه‌ای خلق کنند.

وی افزود: هر هنرجو که در این دوره کارگاهی حضور دارد، می‌تواند چهار اثر با نظارت و راهنمایی مدرسین کارگاه تولید کند. در نهایت حوزه هنری این آثار را از هنرمندان خریداری خواهد کرد.

رازقی خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر ارتقای سطح علاقه‌مندان موجب افزایش توان و ظرفیت تصویرسازی دیجیتال در قزوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از پایان دوره، از ظرفیت شرکت‌کنندگان، در پروژه‌های آتی حوزه هنری استفاده خواهد شد و هنرجویان می‌توانند در حوزه‌های مختلف همچون طراحی گرافیک، انیمیشن، بازی‌سازی و سایر رشته‌های مربوط به تصویرگری اشتغال داشته باشند؛ چراکه در این حوزه کمبود هنرمند داریم.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این دوره کارگاهی در سایت WWW.ARTQAZVIN.IR حوزه هنری استان قزوین ثبت نام اولیه کنند و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری، از پذیرفته‌شدگان جهت شرکت در دوره دعوت به عمل می‌آید.

وی گفت: تصویرسازی دیجیتال دارای بازار کار خوبی است، چراکه دامنه گسترده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و تجاری نظیر بسته‌بندی، انیمیشن، کتاب و تبلیغات را دربرمی‌گیرد.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان‌قزوین در پایان اظهار کرد: مرکز رشد حوزه هنری پیش از این در حوزه فیلم و مستند و آیتم‌های تلویزیونی فعال بوده و اینک این اولین قدمی است که حوزه هنری در مرکز رشد هنرهای تجسمی برداشته است.

انتهای پیام
captcha