اعزام ۴ تیم عملیاتی هلال احمر کردستان به خوی
کد خبر: 4117959
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

اعزام ۴ تیم عملیاتی هلال احمر کردستان به خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان برای پشتیبانی از زلزله‌ شهرستان خوی خبر داد و گفت: چهار تیم عملیاتی با تجهیزات کامل به این شهرستان اعزام شده‌اند.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان امروز، هشتم بهمن‌ در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان برای پشتیبانی از زلزله‌ شهرستان خوی استان آذربایجان غربی خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ تیم عملیاتی استان کردستان آماده‌ اعزام به منطقه زلزله‌زده بوده و چهار تیم عملیاتی با تجهیزات کامل به آن شهرستان اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اعلام اینکه کردستان به عنوان استان معین آذربایجان غربی آماده خدمات‌رسانی به منطقه‌ زلزله‌زده است، بیان کرد: هم‌اکنون امکانات لجستیک هلال احمر کردستان از جمله چادر، موکت، پتو و هیتر برقی در حال بارگیری برای ارسال به منطقه‌ زلزله است.

گفتنی است ساعت ۲۱:۴۴ روز گذشته، شنبه، ۸ بهمن‌ زلزله‌ای به شدت 5.9 در مقیاس ریشتر و در عمق ۷ کیلومتری در شهرستان خوی آذربایجان به وقوع پیوست.

انتهای پیام
captcha