نظام در بخش خدمات‌رسانی به مردم هیج کوتاهی نخواهد کرد
کد خبر: 4118171
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

نظام در بخش خدمات‌رسانی به مردم هیج کوتاهی نخواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نظام در بخش خدمات‌رسانی به تمامی نقاط کشور هیج قصور و کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در استان با کارکنان شرکت گاز کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 9 بهمن‌ماه در بازدید از قسمت مانیتورینگ شرکت گاز استان و نشست با مدیرعامل و کارکنان این شرکت ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان گفت: با وجود سرمای سرد زمستان و مصرف فراوان گاز و با استفاده از تجارب و مدیریت صحیح مسئولان و کارکنان، در این فصل از لحاظ گرمایش برای مردم مشکلی ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی از ثروت ملی گاز در گوشه و کنار کشور مورد توجه بوده است، افزود: در نهضت خدمت‌رسانی نظام هیچگونه قومیت و ملیتی مطرح نیست و نه مختص شرق و غرب است و نه اسیر سیاست و سیاست بازی می‌‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: هرکسی در مسیر خدمت‌رسانی به ملت و کشور قدمی بردارد، هدف خدمت‌رسانی و خدمتگزاری عمومی مدنظر است.

وی افزود: بنده از صعب العبورترین روستاهای کوهستانی منطقه کردستان بازدید داشته‌ام و همواره شاهد برخورداری مردم از نعمت گاز در دورترین نقاط و روستاهای کردستان بوده‌ام.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: توجه ویژه نظام به تمامی مناطق در بخش‌های مختلف رفاهی نشان از قصور و کوتاهی نکردن و کارنامه موفق نظام در عرصه خدمات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و کشور است.

وی یادآور شد: کسانی که زمینه‌ساز ابراز رضایت مردم و بهره‌مندی آنان از خدمات گاز، برق و آب دردورترین نقاط روستایی استان شده‌اند زمینه‌ساز خشنودی و دعای خیر این مردم شده و این امر در موفقیت و رسیدن به اهداف شما بسیار کارساز و راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha