جشن انقلاب ویژه دانشگاهیان در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4120228
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

جشن انقلاب ویژه دانشگاهیان در کردستان برگزار شد

مراسم جشن انقلاب ویژه دانشگاهیان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان امروز، 17 بهمن‌ماه در دانشگاه کردستان برگزار شد.

سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 17 بهمن‌ماه در مراسم جشن دانشگاهیان استان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ایران برخلاف انقلاب‌های دیگر جهان، با حضور آحاد مختلف ملت به پیروزی رسید

وی با اشاره به اینکه شعار انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود بیان کرد: از همان ابتدا این انقلاب دوستان خود را هم در داخل و هم در خارج از کشور دور خود جمع کرد اما در مقابل دشمنی استکبار هم رخ داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اشاره و بیان کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها کارساز بوده و تاکید مسئولان نظام هم بر این اصل است.

وی با اشاره به اینکه هیچ شبهه‌ای در نامشروعیت بودن شاه و سرسپردگی او به آمریکا نیست، گفت: بعد از انقلاب فضای باز و آزادی مردم ایجاد شد و همه ارکان نظام بعد از انقلاب به آرای مردم واگذار شد.

حسینی با اشاره به دستاوردهای والای نظام تأکید کرد: اگر موانعی مشاهده می‌شود، به خاطر کارشکنی‌های دشمنان بوده است و این مهم باید با مقایسه وضعیت کشور با دوران قبل از انقلاب تبیین شود.

وی به آماری از پیشرفت‌های نظام اسلامی به اذعان رسانه‌های غربی اشاره کرد و افزود: انقلاب ایران بدون وابستگی به شرق و غرب و با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست و جهانیان به این امر اعتراف دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزایش امید به زندگی بعد از انقلاب را در کشور، قابل توجه خواند و گفت: همه آمارها در تمام حوزه‌ها نشان می‌دهد که رفاه اجتماعی بین جمعیت کشور افزایش یافته است.

وی با اشاره به وابستگی نظامی قبل از انقلاب افزود: بعد از انقلاب به توان خود در بخش نظامی تکیه کردیم و امروزه شاهد این هستیم که ایران به دیگر ملت ها مشاوره نظامی ارائه می‌دهد.

حسینی در پایان یادآور شد: امروز ایران در دیپلماسی کشور حرفی برای گفتن دارد و در جریانات سیاسی منطقه و جهان، تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha