بیانیه اتحادیه قرآنی لرستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4121165
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

بیانیه اتحادیه قرآنی لرستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه اتحادیه قرآنی مردمی لرستان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن صادر شد.

بیانیهبه گزارش ایکنا از لرستان، بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن صادر شد.

در این بیانیه اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی لرستان آمده است:

«انقلاب ما انفجار نور بود، این کلام معنوی امام راحل(ره)، جنبه عرفان و توکل به خدا در مسیر آموزه‌های قرآن است که در راستای همت و خواست مردم با همراهی امام امت، تجلی شد.

مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با همراهی قرآن و قرآنیان، همواره شکوه و نورانیت بیشتری به خود گرفته و می‌گیرد.

وجود ایران قوی و مستقل برای دشمنان اسلام غیر قابل تحمل بوده و صدور انقلاب و دستاوردهای آن به جهان، موجب خشم بیشتر آنها شده است به طوری‌که متاسفانه، اخیرا در جنگ ترکیبی با جمع کشورهای متخاصم قرار گرفته‌ایم که ارزش‌های اخلاقی خانواده و جامعه از جمله حجاب و عفاف که از تاکیدات دین و قرآن است مورد حمله قرار داده اند و به این بسنده نکرده‌اند و با کینه‌توزی، هتک حرمت به قرآن، این محور نورانیت را نیز در دستور کار خصمانه خود دارند.

همه ما را قرآنیان، بیش از هر زمانی دیگر، حضور خود را در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن را لازم می‌دانیم.

اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان از همه مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی، جلسات قرآنی، مربیان، حافظان، قاریان و همه فعالان قرآنی را به حضور گسترده و مؤثر همراه با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.»

انتهای پیام
captcha