امام جمعه یزد شهادت جانباز اشکذری را تسلیت گفت
کد خبر: 4121795
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

امام جمعه یزد شهادت جانباز اشکذری را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج «محمدمهدی بمانی اشکذری» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

شهید سردار محمدمهدی بمانی اشکذریبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج «محمدمهدی بمانی اشکذری» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار حاج محمد مهدی بمانی که سال‌های سال با اهدای هر دو پای خود در راه حق و جهاد زخم معلولیت را به جان خرید و حق جانبازی را به جا آورد، به عموم مردم دارالعباده یزد، خانواده‌های شهدا و جانبازان به ویژه خانواده صبور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این شهید گرامی هر چه در توان داشت در مسیر اسلام و انقلاب فدا کرد و بر ما لازم است که فداکاری و رشادت‌های آن عزیز را پاس بداریم و راهش را ادامه دهیم و به روح پاکش و به ارواح طیبه شهیدان جنگ تحمیلی درود و سلام فرستیم. خداوند ایشان را با سرور و مولایش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محشور فرماید و جایگاهش را متعالی نماید.»

یادآور می‌شود سردار سرافراز حاج «محمدمهدی بمانی اشکذری»، از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل مجروحیت، به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوست. این جانباز سرافراز پس از سه مرحله حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل، سرانجام دوم بهمن‌ماه 1365 در قامت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جریان عملیات کربلای 5 و منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش و قطع دو پا به‌افتخار جانبازی نائل آمد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار، عصر روز یکشنبه، 23 بهمن ماه از حسینیه شهدا تا حسینیه سفید شهرستان اشکذر تشییع و در جوار هم‌رزمانش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha