وظیفه دولت تسهیل کار سرمایه‌گذاران است
کد خبر: 4122197
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
استاندار سیستان و بلوچستان:

وظیفه دولت تسهیل کار سرمایه‌گذاران است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وظیفه دولت تسهیل کار سرمایه‌گذاران است بنابراین، دستگاه‌های متولی صدور مجوز، با جدیت کار را به پیش ببرند، گفت: اقتصاد وقتی مردمی باشد موفق خواهد شد، بنابراین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن، در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان، ضمن تأکید بر پرداخت به موقع اعتبارات، تصریح کرد: نباید پرداخت اعتبارات را به پایان سال موکول کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور بسیاری از مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی، در استان اجرایی شده است؛ مدیران توجه کنند باید دستوری که صادر می‌شود تا آخر پیگیری گردد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

کرمی با بیان اینکه وظیفه دولت تسهیل کار سرمایه‌گذاران است بنابراین، دستگاه‌های متولی صدور مجوز، با جدیت کار را به پیش ببرند، اظهار کرد: اقتصاد وقتی مردمی باشد موفق خواهد شد، بنابراین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha