یادواره‌ شهدا ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد
کد خبر: 4122381
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

یادواره‌ شهدا ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گسترش فرهنگ شهدا را حفظ آینده دانست و گفت: برگزاری یادواره‌ شهدا ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

برگزاری یادواره‌ شهدا ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، 26 بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سه شهید شاخص شهرستان سمنان دریادار همتی، حسن شاطری، محمود اخلاقی با اشاره به اینکه نمادسازی از رویدادهای مختلف به ویژه شهدا از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد گفت: یادواره‌های شهدا مسیر و راه شهدا را برای ما آشکار می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهید گسترش فرهنگ شهداست، اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها برای نسل جوان و امروز ضرورت دارد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: تشکیل ستادهای مردمی با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی می‌تواند کمک بسزایی در برگزاری مطلوب برنامه‌ها داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان وجود ظرفیت‌ها در سمنان مانند ستاد کنگره سه هزار شهید استان، بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در راستای انسجام در برگزاری برنامه‌های حوزه شهدا اثرگذار دانست.

محمد بهرامی، فرماندار سمنان نیز حضور شهدا در تمام لحظه‌های زندگی نقش اساسی دارد، متذکر شد: باور قلبی این امر از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار سمنان با اشاره به وجود شهدای سطح ملی در مرکز استان سمنان افزود: شاخص‌سازی شهید، از موارد غافل شده‌ای است که باید نسبت به تحقق این امر برنامه‌ریزی شود.

بهرامی با بيان اينكه برگزاری محافل و مجالس به ياد شهدا در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره رشادت‌ها و فداكاری‌های شهيدان كمترين وظيفه بازماندگان از قافله شهدا در قبال شهيد و شهادت است، متذکر شد: حفظ پيام و استمرار ادامه دادن راه آنان سنگين‌ترين وظيفه به شمار می‌رود.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha