مسئولان برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی اقدام عملی داشته باشند
کد خبر: 4122430
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

مسئولان برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی اقدام عملی داشته باشند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی اقدام عملی داشته باشند تا جوانان انگیزه لازم برای کار و فعالیت را به دست آورند.

فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 26 بهمن‌ در آیین اختتامیه دومین جشنواره «مولودی‌خوانی نبوی» با تبریک عید مبعث گفت: عید مبعث، بزرگترین عید مسلمانان و محور اخوت، وحدت، برادری و انسجام است.

وی مبعث پیامبر اکرم(ص) را مرکز تفکر، وحی و شروع رسالت نبوی دانست و افزود: با توجه به جایگاه عید مبعث بین مسلمانان و درس‌های بی‌شمار آن، بزرگترین دانشگاه بشری در عید مبعث دایر شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) از هر عیبی مبرا بود و همه دروازه‌های رحمت و علوم را به روی انسان گشود، بیان کرد: پیامبر خاتم، رسولی است که خداوند در همه کتب آسمانی به عنوان نذیر و بشیر و پناهگاه امن بشری معرفی کرده و با اخلاق و مدارا با مردم، به رحمت الهی معنای تمام و کامل بخشید.

وی با تأکید بر اینکه مبعث و برانگیخته شدن پیامبر اکرم(ص)، باید محور وحدت و محبت باشد، افزود: خداوند با مبعوث کردن نبی خود، به جهالت پایان داد و رحمت و سعادت را به انسان هدیه کرد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه امروز دنیا به مکتب رهایی‌بخش اسلام ایمان آورده و تنها راه نجات را در قرآن می‌داند، گفت: این قشر هم اکنون به عنوان تأثیرگذارترین عامل در توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به بزرگی رسالت پیامبر اکرم(ص) افزود: در عصری که دختران زنده به گور می‌شدند، پیامبر(ص) با احترام به مقام و منزلت به دختر خود به جایگاه زن عزت و افتخار بخشید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی مردم و گرانی اجناس در بازار اشاره و اظهار کرد: مسئولان برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی اقدام عملی داشته باشند تا جوانان انگیزه لازم برای کار و فعالیت را به دست آورند.

وی با بیان اینکه توازن در عدالت و مساوات که دولت سیزدهم بر آن تأکید دارد در کردستان مورد نیاز است، یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام وحدت و همدلی مردم را جهانیان رساند لذا دولت باید پاسخ شایسته‌ای به ملت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha