طرح ملی «لبخند بسازیم» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4122517
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

طرح ملی «لبخند بسازیم» در کردستان اجرا می‌شود

رابط ادارات تبلیغات اسلامی مناطق غرب کشور از اجرای طرح ملی «لبخند بسازیم» در استان‌های غرب کشور از جمله کردستان خبر داد و گفت: این طرح در فصل بندگی اجرا می‌شود.

نشست هماهنگی اجرای طرح لبخند بسازیم

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، رابط ادارات تبلیغات اسلامی مناطق غرب کشور در نشست توجیهی کارشناسان فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان که ۲۶ بهمن در سنندج برگزار شد، گفت: طرح «لبخند بسازیم» ویژه عموم مردم است که در سراسر کشور به منظور ایجاد لبخند، نشاط و شادی بین مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح باید کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی، مخاطبان خود را در جریان اجرای این طرح قرار دهند، افزود: جریان‌سازی رسانه‌ای گسترده‌ای نیز باید در راستای اجرای این طرح در استان رقم بخورد.

رابط ادارات تبلیغات اسلامی مناطق غرب کشور بیان کرد: طرح «لبخند بسازیم» باید در قالب یک جنبش گسترده مردمی به اجرا درآید و کنشگران محلی، افراد تأثیرگذار، روحانیون و امامان محله و غیره در راستای اجرای این طرح کمک کنند تا با همکاری و مشارکت هم مشکلی از مشکلات محلات برطرف و در نتیجه شادی و لبخند بین مردم ایجاد شود.

وی افزود: ادارات تبلیغات اسلامی باید از تمامی ظرفیت‌های اجرایی برای خوب بودن حال مردم در استان استفاده کند و استفاده از نیروهای جهادی، هیئات مذهبی، فرهنگی و دینی در این راستا می‌تواند تأثیر مطلوبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه این طرح در فصل بندگی اجرا می‌شود، یادآور شد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فصل بندگی است که باید در این ماه‌ها طرح «لبخندبسازیم» رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha