تأمین امنیت پایدار نیازمند هماهنگی دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است
کد خبر: 4122673
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

تأمین امنیت پایدار نیازمند هماهنگی دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ایجاد و حفظ امنیت را مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تأمین امنیت پایدار در استان نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط است.

ارسالی// حضور به‌موقع نیروی انتظامی در صحنه‌ شاخصه‌های امنیت را ارتقا می‌بخشد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان شامگاه، 27 بهمن‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کار مؤثر در نیروی انتظامی با توجه به وسعت و دایره فعالیت آن، نیازمند مدیریت عالمانه و تلاش شبانه‌روزی است گفت:  مردم از نظام اسلامی توقع دارند تا نسبت به تأمین امنیت عمومی در بخش‌های مختلف اقدام کند.

وی با بیان اینکه حضور به‌ موقع نیروی انتظامی در صحنه‌های گوناگون شاخصه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد، افزود: وقتی مردم ببینند مأموران نیروی انتظامی در اماکن عمومی حاضر می‌شوند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: خوشبختانه وضع کلی امنیت در استان سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است؛ اما این موضوع نافی ضرورت حضور فعال نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان نیست.

امام جمعه سمنان به وقوع برخی جرائم نظیر سرقت در استان سمنان اشاره کرد و افزود: بسیاری از شهروندان استان به‌ویژه دامداران، باغداران و مدیران واحدهای تولیدی نسبت به تأمین امنیت محیط‌های شغلی خود دغدغه دارند که نیروی انتظامی باید نسبت به رفع آنها تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است، گفت: جسارت به خبرنگاران در استان یا ناامن کردن فضا برای سایر شهروندان دهن‌کجی به اقتدار نیروی انتظامی است که نباید تکرار شود.

حجت‌الاسلام مطیعی ایجاد و حفظ امنیت را مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تأمین امنیت پایدار در استان نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ابراز امیدواری کرد اقداماتی نظیر برپایی میزهای مشاوره در کلانتری‌ها ادامه یابد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مراکز تجاری باید پیوست فرهنگی داشته باشند و نباید به فضایی ضدفرهنگی تبدیل شوند، افزود: پلیس نسبت به سالم‌سازی اماکن تجاری استان اقدامات قانونی و مقتضی را انجام دهد.

جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی، نیز در این دیدار با بیان اینکه آمادگی پرسنل فراجا برای تأمین امنیت در نقاط مختلف استان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، اظهار کرد: تأمین امنیت پایدار وظیفه پلیس استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha