عفو رهبری نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است
کد خبر: 4122742
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

عفو رهبری نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است

امام جمعه سنندج عفو رهبری و آزادی بازداشتی‌های حوادث اخیر نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است، گفت: امیدواریم تمام زندانیان حوادث اخیر به‌زودی آزاد شوند، همچنانکه از سوی مسئولان این مژده داده شده است.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، ۲۸ بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، با تبریک عید مبعث و معراج رسول اکرم(ص) تأکید کرد: با بعثت حضرت محمد(ص)، جهل و تاریکی از جهان کنار رفت و نور و رحمت سراسر جهان را فرا گرفت.

وی پیامبر(ص) را اسوه اخلاق، علم و رحمت توصیف کرد و افزود: همه باید به مسلمان بودنمان افتخار کنیم و پیروان واقعی برای بهترین آفریده خدا باشیم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری با تقدیر از حضور باشکوه مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این حضور مردمی حاوی پیام اتحاد و وحدت بین ملت و نظام برای جهانیان بود.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام مقدس انقلاب اسلامی نیازمند داشتن توانایی است، افزود: مسئولان باید برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه عفو رهبری و آزادی بازداشتی‌های حوادث اخیر نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است، اظهار کرد: امیدواریم تمام زندانیان حوادث اخیر به‌زودی آزاد شوند، همچنانکه از سوی مسئولان این مژده داده شده است.

وی با تقدیر از برپایی میز خدمت در مسجد جامع سنندج و ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: امیدواریم با همت بانک‌ها، هیچ جوانی بدون مسکن و شغل نباشد، ضمن اینکه چیزی به‌نام ربا و سود در بانک‌ها باقی نماند.

انتهای پیام
captcha