اسامی برگزیدگان همدانی در جشنواره «فجر تا فجر» اعلام شد
کد خبر: 4123255
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

اسامی برگزیدگان همدانی در جشنواره «فجر تا فجر» اعلام شد

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز همدان گفت: یک هزار و 70 اثر از این استان به دبیرخانه جشنواره «فجر تا فجر» ارسال شد که با نظر هیئت داوری تعداد 27 اثر به‌عنوان برگزیده مرحله کشوری اعلام شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا تمیمی کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدانحجت‌الاسلام علیرضا تمیمی، کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره «فجر تا فجر» فردا، دوم اسفندماه همزمان با سیزدهمین اجلاس استانی نماز در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: یک هزار و 70 اثر از استان همدان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با نظر هیئت داوری تعداد 27 اثر به‌عنوان برگزیده مرحله کشوری اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی برگزار شد، افزود: هدف این جشنواره ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد فردی، اجتماعی و بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی از نمادهای بنیادین گفتمان انقلاب اسلامی است.

تمیمی با اشاره به رتبه‌های برتر کسب شده از سوی شرکت‌کنندگان همدانی در مرحله کشوری این مسابقات یادآور شد: فاطمه رحیمی، تینا زهره‌وند و شروین سروری به ترتیب رتبه اول تا سوم و نرگس ابوالفتحی شایسته تقدیر در رشته نقاشی شدند. همچنین در رشته خوشنویسی هلیا مهدوی تبار، آیلار سازجینی و بزرگمهر درویشی رتبه‌های اول تا سوم را در این رشته کسب کردند.

وی ادامه داد: در محور ادبی در رشته خاطره و دلنوشته هستی سلگی شایسته تقدیر شد و در بخش مقالات اصغر سلگی، پیمان کیانی و محسن هنرور رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و محمدرضاگوهری شایسته تقدیر شد. در ساخت کلیپ نیز فاطمه زارعی موفق به کسب رتبه سوم و در ساخت پادکست آیدا شهابی باهر شایسته تقدیر در این بخش شد.

تمیمی با اشاره به اینکه در بخش موشن گرافیک سعید ثابت ایمان موفق به کسب رتبه دوم شد، یادآور شد: در طرح‌های گرافیکی وحید جمشیدی، عاطفه بیاجیان، نازنین رجبی موفق به کسب رتبه اول تا سوم و طیبه زارعی در این بخش شایسته تقدیر شد.

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: در رشته عکس نیز هادی بردبار رتبه سوم و معصومه طلعتی ولی‌پور شایسته تقدیر این بخش شدند. در بخش شعر مهدی طراوتی توانا، ریحانه نوری و محسن کلهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و عاطفه متقی توانا شایسته تقدیر شد. در بخش داستان نیز معصومه کریمی حائز رتبه دوم و پرنیا سالار البرزی شایسته تقدیر در این بخش شد.

انتهای پیام
captcha