پیام تبریک فرماندار سنندج به‌مناسبت روز پاسدار و روز جانباز
کد خبر: 4124102
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

پیام تبریک فرماندار سنندج به‌مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

فرماندار شهرستان سنندج در پیامی با تبریک روز پاسدار و روز جانباز گفت: به یقین پاسداران انقلاب اسلامی مصداق واقعی ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب هستند که ازخودگذشتگی آنان هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

حسن عسکری فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج با صدور پیامی روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان روز پاسدار نامگذاری شده که بیانگر الگوگیری پاسداران انقلاب اسلامی از سیدالشهدا و سالار شهیدان کربلا در دفاع از دین اسلام و حاکمیت و انقلاب اسلامی است.

به یقین پاسداران انقلاب اسلامی مصداق واقعی ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب هستند که ازخودگذشتگی آنان هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

روز جانباز هم مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس نامگذاری شده است، کسانی که در راستای دفاع از اسلام و انقلاب از جان شیرین خود گذشته و بخش‌هایی از بدن خود را تقدیم کرده‌اند که بدون‌شک عزت و سربلندی امروز کشور عزیزمان ایران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی نشات‌گرفته از رشادت‌ها و جانبازی‌های این بزرگمردان است.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت‌های فرخنده این ماه را به مردم غیور شهرستان سنندج تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha