برپایی 260 مرکز و پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان
کد خبر: 4124319
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰

برپایی 260 مرکز و پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان از راه‌اندازی 260 پایگاه از جمله مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و پایگاه در میادین اصلی شهرها برای جشن نیکوکاری در استان خبر داد.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستانجلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری 14 اسفند به نام روز احسان و نیکوکاری، گفت:  به مناسبت آغاز سال نو هر ساله در اواسط اسفندماه جشن نیکوکاری برگزار و کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه 260 پایگاه نیکوکاری در سراسر استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم در قالب جشن نیکوکاری است، اضافه کرد: 260 پایگاه از جمله مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و پایگاه در میادین اصلی شهرها برای جشن نیکوکاری فعال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی لرستان در جشن نیکوکاری در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری خواهد شد، افزود: 24 اداره کمیته‌ امداد استان لرستان نیز در جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه در میادین شهر آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‎ها هستند.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان از جمع‌آوری 27 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم لرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته خبر داد و گفت: امید است مردم استان در جشن نیکوکاری امسال هم استقبال خوبی داشته باشند و بتوانیم کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع‌آوری و در آستانه سال نو در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha