مشكلات كشور با نگاه به داخل حل می‌شود
کد خبر: 4124327
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

مشكلات كشور با نگاه به داخل حل می‌شود

استاندار کردستان با بیان اینکه باید نگاه ما برای حل مسائل کشور به داخل باشد، گفت: اکنون در سايه وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب و پيروی از منويات مقام معظم رهبری شاهد ايرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها هستيم.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، 6 اسفند در جشن میلاد امام حسین(ع) در جمع مردم قروه با تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و اعیاد پر برکت این ماه، به وقایع اخیر کشور و نقشه شوم دشمنان برای بر هم زدن امنیت کشور پرداخت و گفت: اینهایی که امروز مدعی حمایت از حقوق کُردها شده‌اند، در زمان قتل‌ عام کُرد‌ها به دست صدام با او همکاری می‌کردند.

وی به حمله داعش به عراق هم اشاره کرد و افزود: آن زمان که داعش کُردهای بی‌گناه مسلمان و ایزدی را کشتار می‌کرد همین مدعیان حقوق بشر ساکت بودند.

استاندار کردستان با تکریم مقام شامخ شهدا به مظلومیت شهدای امنیت پرداخته و گفت: شهید اردلان در نهایت غربت و مظلومیت به دست اشرار و مزدوران ضد انقلاب در بانه به شهادت رسید، در سنندج هم شهید یوسفی که کُرد اهل سنت بود تنها به این دلیل که کارت عضویت پرسنل نیروی انتظامی داشت، در مسیر بازگشت به خانه با آن وضع اسفناک و جنایتکارانه به شهادت رسید.

وی انقلاب اسلامی را ادامه قیام امام حسین(ع) دانست و تأکید کرد: باید نگاه ما برای حل مسائل به داخل باشد و اکنون در سايه وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب و پيروی از منويات مقام معظم رهبری شاهد ايرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها هستيم.

زارعی‌کوشا در پایان مردم قروه را یار و یاور انقلاب در همه‌ عرصه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: این مردم بزرگوار همیشه حامی انقلاب بوده‌اند، اما دشمن با خیال خام گمان می‌کرد که می‌تواند این پایگاه انقلاب را دچار خدشه کند.

انتهای پیام
captcha