مراسم «دوشنبه‌های قرآنی» در سیستان‌وبلوچستان برگزار شد
کد خبر: 4124844
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

مراسم «دوشنبه‌های قرآنی» در سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

مراسم «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان‌وبلوچستان با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان برگزار شد.

دوشنبه قرآنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابطحی، رئیس حوزه‌ علمیه سفیران زاهدان، در مراسم «دوشنبه‌های قرآنی» که با حضور  هیئت علمی و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان، اعضا و کارکنان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان، امروز، هشتم اسفندماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به فضیلت‌های این ماه پر خیر و برکت اشاره کرد و گفت: ماه شعبان یکى از ماههایی است که براى آن جایگاه پرفضیلتى در احادیث و روایات اسلامى از سوى پیشوایان دینى بیان شده است.
 
رئیس حوزه‌ علمیه سفیران زاهدان ادامه داد: شخصیت‌هاى ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به‌شمار می‌آیند در ماه شعبان دیده به جهان گشوده‌اند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابطحی در ادامه به اهمیت تلاوت قرآن اشاره کرد و افزود: باید در قرآن تدبر و تأمل کرد تا تأثیرگذار باشد زیرا اگر تلاوت قرآن خالی و بدون تدبر و تأمل باشد نتیجه آن چیزی جز داعش نمی‌شود؛ ممکن است داعش حافظ قرآن باشد، ولی همچنان خوی آدم‌کشی و قتل را دارد.
 
وی ادامه داد: تدبر و تأمل واقعی در قرآن و آموزه‌های دینی و اهل‌بیت(ع)، باعث می‌شود تا انسان صالح و مخلص شود پس بهتر است که از قرآن درس بگیریم و آموزه‌های دینی را در زندگی به‌کار گیریم.
 
گفتنی است، در پایان گروه تواشیح الغدیر در وصف امام‌زمان(عج) و اعیاد شعبانیه مولودی خوانی و برنامه اجرا کردند.
 
 
انتهای پیام
captcha