راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان کرمان
کد خبر: 4125826
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان کرمان

سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با هدف تحقق رویکردهای مردم محور قوه قضاییه و توسعه ارتباط میان مقامات قضایی با بدنه جامعه راه‌اندازی شد.

سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، دادستانی کرمان اعلام کرد: با راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، عموم مردم می‌توانند از طریق شماره ۰۹۹۳۰۶۵۳۵۴۳ مشکلات خود را بدون واسطه با مدعی العموم در استان مطرح کنند.

در این سامانه امکان دریافت مستقیم گزارشات مردم در موضوعات اطاله دادرسی، انتقاد به فرایند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء قضایی کیفری، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و دریافت گزارش معضلات و مشکلات اجتماعی وجود دارد.

عموم مردم می‌توانند مشکلات و انتقادات خود را از طریق پیام رسان‌های مطرح داخلی از جمله ایتا، بله، روبیکا، سروش و ... با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح کنند. در این سامانه همچنین امکان‌ارسال فیلم و عکس نیز برای عموم مردم فراهم است.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، تحقق رویکردهای مردم محور قوه قضاییه و توسعه ارتباط میان مقامات قضایی با بدنه جامعه در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی است.

انتهای پیام
captcha