آموزش‌های نماز به 30 هزار سوادآموز فارس ارائه می‌شود
کد خبر: 4125960
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

آموزش‌های نماز به 30 هزار سوادآموز فارس ارائه می‌شود

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از ارائه آموزش‌های مربوط به نماز به بیش از 30 هزار سوادآموز در این استان خبر داد.

آموزش‌های نماز به 30 هزار سوادآموز فارس ارائه می‌شودبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مجید احمدی، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس امروز، 13 اسفندماه در دیدار با قائم مقام ستاد اقامه نماز استان گفت:‌ در راستای ارائه راهکارهای اجرایی ایجاد زمینه‌های افزایش میل و رغبت مخاطبان به انجام فریضه واجب الهی نماز دوره آموزشی نماز کلید بهشت با حضور  ۲۸۰۰ نفر از آموزش‌دهنده  نهضت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این برنامه ابتدا آموزشیاران آموزش‌های نماز را فرا می‌گیرند، سپس در سطح استان به آموزش بیش از ۳۰ هزار نفر از سوادآموزان می‌پردازند.

احمدی، زمان برگزاری دوره نماز را ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: بهره‌مندی از آثار و برکات این فریضه الهی در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی با تقدیر از همکاری ستاد اقامه نماز در برگزاری این دوره، افزود: آموزش‌دهنده سوادآموزی استان با شرکت در کارگاه آموزشی نماز کلید بهشت، طی دو جلسه با آثار، برکات، احکام و شبهات وارده به مباحث نماز آشنا شده و برای انتقال این مباحث به سوادآموزان در کلاس‌های آموزشی نهضت اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس نیز در این دیدار بر لزوم  فرهنگ‌سازی و آموزش مادران جامعه برای نیل به داشتن جامعه سالم و عاری از خطرات و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود:  برگزاری دوره نماز  ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha