نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4126213
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلام برگزار شد

نشست طرح نهضت ملی مسکن امروز، ۱۴ اسفندماه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، ۱۴ اسفندماه در نشست طرح نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن که در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: سهم ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است که ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد مسکن شهری و ۸ هزار واحد مسکن روستایی است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین سهم ایلام در طرح نهضت ملی مسکن، ۵ هزار و ۷۲۹ خود مالکی و ۴ هزار و ۲۹۷ واحد نیز در بافت‌های فرسوده احداث می‌شوند.

وی با تأکید بر رفع موانع و مشکلات ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در ایلام، گفت: جلسات حوزه مسکن در راستای تسهیل در ساخت واحد‌های مسکن ملی در استان برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مسکن استان مزایا و مشوق‌های طرح نهضت ملی را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، مطبوعات و صدا و سیما اطلاع‌رسانی کنند.

یادآور می‌شود، این نشست با هدف رفع موانع و مشکلات تعداد واحد‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد و بهرام‌نیا، نیز خواستار تسریع در ساخت طرح‌های ملی مسکن در استان شد.

انتهای پیام
captcha