مسئولان با نیروهای جوان و دانشگاهی، هم‌فکری وهم‌افزایی داشته باشند
کد خبر: 4126230
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولان با نیروهای جوان و دانشگاهی، هم‌فکری وهم‌افزایی داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ انسجام و هم‌گرایی بین مدیران بخش‌های مختلف، گفت: تمامی مسئولان با نیرو‌های جوان و دانشگاهی هم‌فکری و هم‌افزایی داشته باشند و نشست‌های اندیشه‌ورزی با جوانان را راه‌اندازی کنند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، 14 اسفند در آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، گفت: القای محرومیت به استان سیستان و بلوچستان سبب ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و به خصوص جوانان می‌شود، نیروی انسانی جوان، خلاق، مؤمن و متفکر از ظرفیت‌های اصلی این استان است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر تسریع در روند احداث کریدور شمال ـ جنوب، افزود: با افتتاح بازارچه مرزی با همکاری کشورهای همسایه و افزایش مبادلات مرزی شاهد رشد تجارت برون مرزی خواهیم بود، با توجه به ظرفیت موجود و برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته جهت افزایش تولیدات محصولات کشاورزی از جمله موز در آینده جزو صادرکنندگان این محصولات خواهیم بود.

کرمی با بیان اینکه ایرانشهر از شریان‌های اصلی ارتباطی است که ظرفیت مهمی در رشد و توسعه منطقه دارد، به رویکرد موجود مبنی بر ایجاد تغییرات در راستای پیشرفت استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: کوتاهی در انجام مسئولیت‌ها از‌ هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست، امروز در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم که با استفاده از حربه‌‌هایی مانند شکستن اراده‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی سعی در پیشبرد اهداف شوم خود دارند.

وی ادامه داد: با اتحاد و همدلی در همه کارها و حتی مسائل اقتصادی و استفاده از ظرفیت سرمایه‌های کوچک می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر حفظ انسجام و هم‌گرایی بین مدیران بخش‌های مختلف، گفت: تمامی مسئولان باید با نیرو‌های جوان و دانشگاهی هم‌فکری و هم‌افزایی داشته باشند و نشست‌های اندیشه‌ورزی با جوانان را برگزار کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های علی شعبانی، فرماندار قبلی ایرانشهر قدردانی و مهرداد جهاندیده، به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد، همچنین در این جلسه احمدرضا هاشم‌زهی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تودیع و جان‌محمد دینارزهی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام
captcha