ناتوانی مسئولان و نظام مدیریتی غلط بخشی از فضای ناکارآمدی حاکم بر کشور است
کد خبر: 4126646
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

ناتوانی مسئولان و نظام مدیریتی غلط بخشی از فضای ناکارآمدی حاکم بر کشور است

استاندار اردبیل گفت: بخشی از فضای ناکارآمدی حاکم بر کشور در سایه‌سار ناتوانی مسئولان، نظام مدیریتی غلط تمرکزگرا و نظام مدیریت منابع غلط، رقم خورده است.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۵ اسفندماه، در جمع طلاب اردبیلی اظهار کرد: دولت سیزدهم با رویکردهای نوین و در سایه شرایط سنگین نارضایتی عمومی از دولت‌مردان پا به میدان وظیفه و خدمت گذارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برداشتن فاصله میان دولت و ملت و مردمی‌سازی دولت بود و در این مسیر تمام امتیازات اختصاصی مسئولان را ابطال نموده، استوار در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم.

استاندار اردبیل دلسوزی مسئولان تراز انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم دانست و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب تمام طرح‌ها و برنامه‌هایشان را برای زمین‌گیر کردن کشور و از بین بردن اقتدار ایران اسلامی قرار داده، محور و اسم رمز عملیات‌های خود را دامن زدن به نارضایتی‌های عمومی تعریف نموده‌اند.

عاملی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین دشمن انقلاب اسلامی دانست و بابیان این‌که اغتشاشات اخیر ضربه‌های را بر پیکره نظام اسلامی وارد کرده است، اظهار کرد: دشمن در طراحی برای حوزه اقتصادی، خروج آنی سرمایه‌ها از کشور را در دستور کار قرار داده، با پایین آوردن ارزش پول ملی و افزایش قیمت‌ها، نارضایتی‌های را در کشور افزایش داد.

وی با بیان این‌که دشمن به دنبال بستن تمام منفذهای اقتصادی و مالی کشورمان ایران است گفت: دشمنان انقلاب و ملت، جنگ تمام‌عیاری را علیه مردم و امنیت روانی کشور دنبال نمودند تا تئوری زمین‌گیر سازی ایران در خانه را محقق سازند.

عاملی افزود: تمامی این طرح‌ها، برنامه‌ها و حرکت‌ها در راستای زمینه‌سازی نارضایتی‌های عمومی است و بخشی از فضای ناکارآمدی حاکم بر کشور در سایه‌سار ناتوانی مسئولان، نظام مدیریتی غلط تمرکزگرا و نظام مدیریت منابع غلط، رقم خورده است.

وی با تأکید بر این‌که در مسیر کارآمد سازی ساختارهای تبلیغی باید قدم‌های مستحکمی برداریم گفت: متأسفانه برخی از شاخص‌های توسعه شهری استان اردبیل در مقایسه با دیگر استان‌ها و حتی میانگین کشوری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های در دست افتتاح استان اردبیل، تمرکز بر حوزه زیرساخت‌ها و تقویت ارتباطات زمینی، ریلی، جاده‌ای و هوایی استان اردبیل را از هدف‌گذاری‌های مهم استانداری اردبیل دانست و یادآور شد: در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت استان اردبیل صورت گرفته است.

عاملی بیان کرد: کشاورزی، صنعت و گردشگری مهم‌ترین بسترهای رشد اقتصادی است که استان اردبیل تنها در بخش توسعه کشت گلخانه‌ای و باغداری مدرن، طرح‌های بزرگی را در دست اقدام دارد.

انتهای پیام
captcha