تواضع و فروتنی؛ شاخص‌ترین ویژگی شهید کاظمی آشتیانی
کد خبر: 4126717
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

تواضع و فروتنی؛ شاخص‌ترین ویژگی شهید کاظمی آشتیانی

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان تواضع و فروتنی شهید کاظمی آشتیانی را شاخص‌ترین ویژگی این شهید بزرگوار در کنار حرکت در مرزهای دانش و علم و کسب جایگاه ویژه برای ایران ذکر کرد و گفت: معرفی این شخصیت‌ها و آشنایی جوانان با چنین الگوهایی وظیفه همه است.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان امروز ، ۱۶ اسفند در مراسم اختتامیه همایش مسابقه پیامکی «رویش جهادی»، که به مناسبت هفته جوان و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، گفت: این برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی شهید کاظمی آشتیانی، مؤسس مرکز رویان برگزار شده است.

وی افزود: شهید آشتیانی تأثیر زیادی بر رشد علمی کشور داشته و یکی از نیروهای مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با کمترین امکانات توانست بهترین‌ها را در عرصه علمی کشور رقم بزند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان، تواضع و فروتنی شهید کاظمی آشتیانی را شاخص‌ترین ویژگی این شهید بزرگوار در کنار حرکت در مرزهای دانش و علم و کسب جایگاه ویژه برای ایران ذکر و بیان کرد: معرفی این شخصیت‌ها و آشنایی جوانان با چنین الگوهایی وظیفه همه است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌ها و شهدای انقلاب اسلامی، توانسته‌اند که در برهه‌های مختلف افتخارآفرینی کنند و جایگاه ایران را در دنیا ارتقاء دهند، افزود: امید است با تداوم چنین برنامه‌هایی بتوان قدردان شهدای انقلاب باشیم و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم.

اسدی در پایان یادآور شد: دشمن درصدد ضعیف کردن روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی است اما به برکت حضور جوانان کشور، در حوزه‌های مختلف توطئه دشمنان خنثی شده است.

انتهای پیام
captcha