نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4128105
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستان امروز، 23 اسفندماه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان برگزار شد.

نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستان که امروز، 23 اسفندماه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: در مدت یک سال گذشته، با حمایت و دستورات رئیس دانشگاه لرستان نمازخانه‌های متعلق به این دانشگاه، کاملاً بهسازی و مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت مساجد و نمازخانه‌های دانشگاه لرستان، مناسب است، افزود: نماز ستون دین است و این موضوع اهمیت دارد که مساجد و نمازخانه‌ها از نظر زیرساخت‌های فیزیکی، وضعیت و شرایط مناسبی برای نمازگزاران داشته باشند که این مهم خوشبختانه در دانشگاه لرستان محقق شده است.

حاتمی‎کن‌کبود اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسجد دانشگاه لرستان، از صبح تا غروب فعالیت دارد و فعالیت مسجد فقط مختص به ساعات خاص اذان و نماز نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ادامه داد: در سطح سراهای دانشجویی نیز ائمه جماعات حضور دارند و نمازخانه‌های سراهای دانشجویی نیز بهسازی و مجهز شده‌اند.

انتهای پیام
captcha