تحقق شعار سال نیازمند وحدت همه‌جانبه است
کد خبر: 4129469
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

تحقق شعار سال نیازمند وحدت همه‌جانبه است

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند وحدت همه‌جانبه است، گفت: مسئولان باید در خصوص شعار سال که اساس آن در زمینه اقتصاد است بسیار تلاش کرده و همچنین دولت برای تحقق شعار‌ها و روزنه‌های امیدی که کاشته‌اند، قدم بردارد.

هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه

ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، در خصوص نامگذاری سال  ۱۴۰۲سال به نام «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: شروع امسال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان سراسر نور ایمان و خیر برکت برای عموم مردم است.

وی افزود: سال 1401 با توجه به فراز و نشیب‌های فراوان، ایجاد آشوب در داخل کشور توسط دشمن و مشکلات و مسائل مختلف از جمله تورم، گرانی و قیمت‌های مهار نشده، موجب به وجود آمدن دغدغه‌های فکری و اجتماعی مردم بود که به لطف خداوند تمامی این مسائل و توطئه‌ها با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مدیریت و این ناامنی در کشور از بین رفت.

امام جمعه اهل سنت قروه بیان کرد: مقام معظم رهبری در رأس کشورمان همواره توانسته کشتی نجات در تمام تلاطم‌های توطئه دشمنان از کشور محافظت کند. هر ساله رهبری شعارهایی متناسب با شرایط و موقعیت کشور انتخاب کرده‌اند که در خصوص اقتصاد، رشد و تعالی و مسائلی ملت و نظام بوده و این مهم موجب خودکفایی در کشور شده است.

ماموستا نوری با اشاره به اینکه با تدوین و نامگذاری شعار سال توسط رهبری کشورمان دستاوردهای خوبی داشته است، گفت: خوشبختانه شاهد رشد و شکوفایی پیشرفت کشور در زمینه زیرساخت‌های بنیادی از جمله جاده، ایجاد سد، کارخانجات، مسائل پزشکی و نظامی بوده‌ایم.

وی به شعار امسال تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید» اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه مسائل اقتصادی را مورد بررسی قرار داده است اما باید به این مهم توجه کرد که تورم در کشور موجب شده که دشمنان از این مسئله سوء‌استفاده و به واسطه تورم و گرانی هرج و مرج در کشور ایجاد کنند در واقع دشمنان در تلاش‌اند خدمات نظام را از دید مردم کم‌رنگ جلوه دهند.

امام جمعه اهل سنت قروه اظهار کرد: ملت ایران طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید بتوانند مهار تورم را به دست بگیرند و مسائل اقتصادی را به سوی آرامش سوق دهند و در راه رشد تولید که یکی از اهداف بلندمدت مقام معظم رهبری است قدم بردارند امیدواریم در آینده نزدیک در تمام عرصه‌های مختلف شاهد بالاترین رقم رشد تولید باشیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در کشور نیازمند وحدت همه‌جانبه است، یادآور شد: مسئولان کشوری باید در خصوص شعار سال که اساس آن در زمینه اقتصاد است بسیار تلاش کرده و همچنین دولت سیزدهم برای تحقق شعارها و روزنه‌های امیدی که کاشته‌اند، قدم بردارد.

انتهای پیام
captcha