مریوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی است
کد خبر: 4129826
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:

مریوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی است

شیوا قاسمی‌پور گفت: مریوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی در کردستان و غرب کشور و از مقاصد جذاب گردشگری برای مسافران و گردشگران نوروزی به‌شمار می‌رود.

بازدید از پایگاه امداد نوروزی در مریوان

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، شیوا قاسمی‌پور، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی امروز، پنجم فروردین‌ماه در بازدید از پایگاه امدادی و راهنمای مسافران هلال احمر و بازارچه‌های نوروزی این شهر گفت: مریوان از معدود شهرهای زیبای گردشگری در غرب کشور به‌شمار می‌رود که علاوه بر داشتن طبیعت بی‌نظیر و مردمانی باصفا و مهمان‌نواز، دارای جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است.

وی افزود: این شهر به‌واسطه قرار گرفتن در نقطه مرزی کشور، وجود بقاع متبرکه و کاروان‌های راهیان نور، وجود دریاچه زیبای زریبار و قابلیت‌های کم‌نظیر دیگر در عرصه گردشگری و صنایع‌‌دستی، همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تکریم و جلب رضایت مسافران را مهم‌ترین اولویت کاری مردم و مسئولان شهرستان دانست و بیان کرد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های انجام شده از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نحوه خدمات‌رسانی و اسکان مهمانان در سطح شهر مریوان بسیار مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات و ارائه خدمات و امکانات مناسب به مسافران نوروزی در طرح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شایسته تقدیر است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان و با ایجاد امکانات موجود در جای جای شهر بتوایم ضمن آشنایی مهمانان با جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های بکر و منحصر به‌فرد این منطقه، قاب خاطرات و لحظات به یاد ماندنی برای مسافران و گردشگران نوروزی به جای بگذاریم.

انتهای پیام
captcha