٧٧٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
کد خبر: 4129980
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

٧٧٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از ٢٥ اسفندماه تا پایان پنجمین روز فروردین‌ماه بیش از ٧٧٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

دریاچه زریوار مریوان

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، منصور مهرزاد، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، ششم فروردین در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: براساس آمار ثبت‌ شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٥ فروردین‌ماه، ٧٧٠ هزار و ٢٤١ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و ... استان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی مدت مذکور ١٦٣ هزارو ٢٤٧ هزار نفر در مراکز اقامتی دائم و موقت استان اسکان داده شده‌اند، افزود: در بازه زمانی اعلام شده شهرستان‌های مریوان، سروآباد، بانه، سنندج و کامیاران به‌ ترتیب دارای بیشترین آمار اقامت در استان بوده‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه امسال هیچ‌گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته‌ایم، اظهار کرد: با توجه به رشد اقامت ثبت شده در مراکز اقامتی، امیدواریم همچنان شاهد توسعه و رونق این صنعت در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha