پویش «مردم ماه» در استان کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4130332
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

پویش «مردم ماه» در استان کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری پویش «مردم ماه» از سوی این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان در سطح استان کردستان خبر داد.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: بیش از ده‌ها برنامه قرآنی اعم از جزء خوانی، تدبیر در قرآن، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر سوره مبارک محمد(ص) در مساجد محوری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری در این ماه برنامه محله همدل است که تلاش می‌کند برنامه‌ها با محوریت محلات با حضور گروه‌های و تشکل‌های مردمی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه محله همدل، مردم ماه و نشر خوبی از دیگر برنامه‌های این ماه است، بیان کرد: در این برنامه‌ سعی می‌شود با محوریت قرار دادن محلات، مردمی که در محلات ویژگی و خصوصیات خاصی دارند، توسط افراد و گروه‌ها نشر داده شود.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س) گفت: به مناسبت ایام رحلت بزرگ بانوی اسلامی حضرت خدیجه(ص) محافل بانوی آفتاب در هر 10 شهرستان تحت عنوان معرفی ویژگی آن حضرت به عنوان نخبه کارآفرین و تجلیل از مادران کارآفرین بعمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام رازیانی به برگزاری سفره‌های کرامت اشاره کرد و گفت: علاوه بر مراسم جشن و برجسته‌سازی خصوصیات و ویژگی امام حسن(ع) که همانا کریم بودن و بخشنده بودن است در حاشیه مراسم سفره‌های کرامت به نیازمندان و توزیع بسته و غذای گرم صورت می‌پذیرد.

وی یادآور شد: در دهه آخر رمضان برگزاری نشست وحدت و مقاومت علما و روحانیون تسنن و تشیع در تمامی شهرستان‌ها، ویژه برنامه شب‌های قدر و شهادت امیرالمؤمنین و جشن عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل خواهد بود.

انتهای پیام
captcha