نشست تسهیلات سفر و کارگروه زیارت در ساری برگزار شد
کد خبر: 4130453
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

نشست تسهیلات سفر و کارگروه زیارت در ساری برگزار شد

نشست تسهیلات سفر و کارگروه زیارت و تمهیدات روز طبعیت، نهم فروردین با ریاست فرماندار ساری در این شهرستان برگزار شد. ‎

فرماندار ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست تسهیلات سفر و کارگروه زیارت و تمهیدات روز طبعیت، نهم فروردین با ریاست  فرماندار مرکز استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، بخشدار رودپی شمالی شهرستان ساری و رؤسای دستگاه‌های اجرایی، در فرمانداری  برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در این نشست ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: از تاریخ ۱۵ اسفند سال گذشته تا کنون، شهرستان ساری پذیرای بیش از نیم میلیون مسافر بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی متولی در ارائه خدمات به مسافرین عزیز گفت: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز و رعایت شعائر اسلامی، بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، غذاخوری‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی با همکاری دستگاه‌های مربوطه از قبل از شروع سال آغاز شده است و در دستور کار روزانه اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر تا پایان تعطیلات نوروزی قرار دارد‌.

نوبخت تصریح کرد:  ماه مبارک رمضان فرصت تعقل در سیمای نجات بخش قرآن و شناخت تاثیر آن بر سعادتمندی انسان است. تاکنون بیش‌از ۲۵۰ هزار مسافر نوروزی در مرکز استان در بقاع متبرکه، هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌های مسافر، پلاژهای دولتی و مراکز بوم‌گردی اقامت داشتند.

فرماندار ساری با بیان اینکه مناسبت‌های میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز طبیعت در پیش است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی خوبی با برنامه‌ریزی اصولی در جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در سواحل و تفرجگاه‌های مختلف متناسب با ماه مبارک رمضان دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بازدیدهای گردشگران خارجی و داخلی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: مجموعه تاریخی فرح‌آباد، چشمه سورت، خانه موزه معرق‌های قرآنی رضایی کلانتری، موزه کلبادی موز تاریخ شهر ساری و موزه وستمین آماده خدمات‌رسانی و در دسترس مسافرین نوروزی است.

انتهای پیام
captcha