رأی به جمهوری اسلامی نشان‌دهنده ایمان مردم به دین اسلام بود
کد خبر: 4130736
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

رأی به جمهوری اسلامی نشان‌دهنده ایمان مردم به دین اسلام بود

در 12 فروردین امام جمعه سنندج گفت: مردم ایران در همه پرسی ۱۲ فروردین سال ۵۸ با بیش از ۹۸ درصد به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند و این امر نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد مردم به دین اسلام بود.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروزف 11 فرودین در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: مردم ایران در همه پرسی ۱۲ فروردین سال ۵۸ با بیش از ۹۸ درصد به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند و ایمان و عقیده خود به دین اسلام را نشان دادند.

وی  افزود: در 12 فروردین 58 مردم از هر قوم، زبان و مذهبی بدون هیچگونه اجباری در همه پرسی شرکت کردند و به جمهوری اسلامی رای آری دادند و نظام مبتنی بر اسلام مستقر شد.

امام جمعه سنندج استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مهم‌ترین خواسته ملت دانست و ادامه داد: دین اسلام بر چهار رکن اساسی مساوات، عدالت، توسعه و عمران بنا نهاده شده، ارکانی که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی  در ادامه بر ضرورت تلاش دولتمردان و دستگاه‌ها برای تحقق شعار رهبری تأکید کرد و گفت: رئیس جمهور در صحبت‌های چند روز پیش خود از طریق ویدئو کنفرانس، بر تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم، توجه به محرومان، رونق اقتصادی و بومی‌گزینی تأکید کرد که این امر نویدبخش آینده‌ای روشن برای مردم و نظام است.

ماموستا رستمی در پایان به نقش زنان بزرگ اسلام و ادیان گذشته اشاره کرد و یادآور شد: زنان جامعه اسلامی باید از کسانی مثل حضرت مریم، خدیجه کبری و فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند و فرزندان خود را به نحو شایسته تربیت کنند.

انتهای پیام
captcha