نهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزد به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 4132002
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

نهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزد به‌کار خود پایان داد

نهمین جشنواره فرهنگی ـ هنری مهدویت با عنوان «بیعت در غربت» ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه در یزد با حضور جمعی از مسئولان و معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

اختتامیه نهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیین اختتامیه نهمین جشنواره فرهنگی ـ هنری مهدویت با عنوان «بیعت در غربت» ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه، عصر روز پنجشنبه، 17 فروردین‌ماه با حضور جمعی از مسئولان در محل حسینیه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

حسن عبداللهیان بهابادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: این جشنواره برای نهمین سال است که ویژه دختران مقطع متوسطه برگزار می‌شود و امسال در هفت بخش و 20 رشته ادبی، هنری و مهارتی برگزار شد و خوشبختانه حضور گسترده دانش‌آموزان را شاهد هستیم.

وی آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ مهدویت و تشویق و ترغیب آنان جهت تولید آثار هنری مهدوی را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و با اشاره به حضور گسترده دانش‌آموزان در این طرح افزود: بیش از پنج هزار نفر در این جشنواره به رقابت با یکدیگر پرداختند که در این مراسم از نفرات برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

سخنرانی علیرضا لاور مشاور و مدرس دانشگاه، اجرای سرود و تواشیح، پخش کلیپ، تجلیل از برگزیدگان جشنواره و... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، نهمین جشنواره بیعت در غربت به همت دارالقرآن مرکزی یزد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این استان برگزار شد و بیش از پنج هزار دانش‌آموز در هفت بخش و 20 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت بیش از 400 نفر توانستند حائز رتبه‌های برتر شوند.

انتهای پیام
captcha