جلوگیری از فساد و تبعیض زمینه‌ساز تحقق شعار سال است
کد خبر: 4132082
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
امام جمعه سنندج:

جلوگیری از فساد و تبعیض زمینه‌ساز تحقق شعار سال است

ماموستا فایق رستمی با اشاره به انتخاب شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب بر لزوم تلاش مسئولان برای جلوگیری از فساد و تبعیض، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان به‌ویژه کشاورزان در راستای تحقق شعار امسال رهبری تأکید کرد.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، امروز، 18 فروردین‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز‌ جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، با تسلیت شهادت دو شهید اخیر مدافع حرم، شهیدان حیدری و مهقانی توسط رژیم آدم‌کش اسرائیل به همه ملت ایران و مردم کردستان گفت: صهیونیست‌ها با این عمل سخیفانه نقشه نابودی خود را ‌کشیدند.

وی با دعوت از حضور و مشارکت همه مردم در جشن گلریزان افزود: ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن گلریزان در این ماه مبارک بهترین فرصت برای کمک به همنوعان خود و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است. لذا، تمام روزه‌داران باید به سهم خود در این مراسم شرکت کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: دشمنان بدانند وقتی ملت ایران و مردم استان کردستان در مناسبت‌ها به صحنه می‌آیند، به خاطر پست و مقام نیست بلکه با هدف دفاع از نظام، صداقت و وعده‌هاست که امیدواریم مسئولان در راستای مشکلات مردمی و تحقق وعده‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب بر لزوم تلاش مسئولان برای جلوگیری از فساد و تبعیض، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان به ویژه کشاورزان در راستای تحقق شعار امسال رهبری تأکید کرد و گفت: مسئولان و دولتمردان تمام تلاش خود را برای رسیدگی به حاشیه شهرها و ایجاد کارخانه‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته، به‌کار گیرند.

ماموستا فایق رستمی افزود: هدف مردم از مشارکت در انتخابات، واگذاری مسئولیت عمران و آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی کشور به مسئولان است، بنابراین باید در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به آثارو برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به برکت این ماه مبارک، همه ما را از بلا و مصیبت دور کرده و امنیت و آسایش کنونی را برایمان حفظ کند.

وی در پایان با اشاره‌ به مبلغ فطریه و فدیه در رمضان امسال یادآور شد: براساس تصمیم شورای افتای کردستان، مبلغ فطریه به ازای هر نفر ۴۰ هزار تومان و فدیه به ازای هر روز ۱۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha