مدیر کل ارشاد استان با جانباز 70 درصد منوچهر حمیدی دیدار کرد
کد خبر: 4132438
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

مدیر کل ارشاد استان با جانباز 70 درصد منوچهر حمیدی دیدار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن حضور در منزل منوچهر حمیدی جانباز 70 درصد ارومیه‌ای درراستای اجرای طرح پایخت کتاب ایران، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل ارشاد استان با جانباز 70 درصد منوچهر حمیدی دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امروز 19 فروردین در دیدار با منوچهر حمیدی جانباز 70 درصد ارومیه‌ای که در منزل وی ترتیب یافت، گفت:  تاکنون در ارومیه 20 طرح برای موضوع پایتختی کتاب ایران ثبت شده است، که گام بلندی برای نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه، وزارت هر سال طرح‌های مختلفی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی به مرحله اجرا می‌گذارد، که پایتختی کتاب ایران یکی از این طرح‌ها محسوب می‌شود، ادامه داد: در این راستا هر سال یکی از شهرها به‌عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه، در ارومیه نیز طرح‌های مختلفی توسط ادارات دولتی، شخص‌های حقیقی و حقوقی ارائه شده است، اضافه کرد: تا انتهای فروردین امسال فرصت وجود دارد، می‌توان نسبت به ارائه طرح اقدام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، اهدای کتاب با دو شکل صورت می‌گیرد، حضور در مراسم‌ها و محلات کم‌برخوردار و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها این روش‌ها را شامل می‌شود، ادامه داد: در سال 1401 بیش از 20 هزار جلد کتاب اهدا شده است.

نوروزی با بیان اینکه، مقرر شده است، به جانبازان بالای 70 درصد آذربایجان‌غربی هر سه ماه پنج عنوان کتاب اهدا شود، گفت: این مهم با هماهنگی بنیاد شهید و ایثارگران استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha