مراکز آموزش عالی کردستان تقویت ‌شوند
کد خبر: 4132598
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

مراکز آموزش عالی کردستان تقویت ‌شوند

استاندار کردستان در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های کردستان بر تقویت مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان در سال‌ جاری تأکید کرد.

دیدار رؤسای دانشگاه‌های استان با استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 19 فروردین در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های استان، با تأکید بر نقش و اهمیت دانشگاه‌ها، گفت: آموزش عالی برای مدیریت استان دارای اهمیت فراوانی است و باید تلاش کنیم روز به روز شاهد ارتقاء و شرایط مطلوب‌تری در فضای دانشگاهی باشیم.

وی به وجود برخی ضعف‌ها و کاستی‌ها به سبب پایه‌گذاری‌های غلط در گذشته اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که در کنار آموزش و مسائل علمی باید مورد توجه خاص قرار گیرد، برنامه‌های مؤثر فرهنگی است و ما در حوزه فرهنگی نیازمند اقدامات بنیادی‌تر هستیم.

استاندار کردستان بیان کرد: رؤسای دانشگاه‌ها و دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری به انجام کارهای فرهنگی ورود فعالانه‌تری داشته باشند و در این راه برقراری ارتباط مؤثرتر با اساتید و دانشجویان حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر توسعه عمرانی و رفع نیازمندی‌های آموزشی دانشگاه‌ها یادآور شد: لازم است ارتباط مؤثری با مراکز تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی ایجاد شود تا از این رهگذر جذب دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به بازار کار و مراکز تولیدی تسهیل شود.

انتهای پیام
captcha