۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع شد
کد خبر: 4133194
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یک هزار و ۲٠٠ بسته گوشت قرمز اهدایی خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، بین نیازمندان استان توزیع شد.

توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، کریم لایقی‌اصل، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 21 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با نخستین شب قدر یک‌هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند محلات کمتر برخوردار استان توزیع شد.

وی افزود: هر بسته گوشت توزیع شده در کهگیلویه‌وبویراحمد با وزن ۱.۵ کیلوگرم و به ارزش ۴۶۵ هزار تومان بوده است.این بسته‌های معیشتی اهدایی خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا است که با مشارکت کانون‌های رابط، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی خیران نیک اندیش در آستانه چهارمین سال اجرا قرار گرفته است، گفت: این اقدام خداپسندانه با همکاری کانون‌های مساجد و برخی گروه‌های جهادی برای کمک به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام
captcha