جشنواره اقوام و ادیان فرصتی برای تقویت وحدت است
کد خبر: 4134376
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

جشنواره اقوام و ادیان فرصتی برای تقویت وحدت است

استاندار آذربایجان غربی گفت: جشنواره اقوام و ادیان یک فرصت ارزشمند است که می‌توان از آن برای تقویت وحدت و همدلی حداکثر استفاده را به عمل آورد.

جشنواره اقوام و ادیان فرصتی برای تقویت وحدت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، امروز 26 فروردین، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره اقوام و ادیان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: این رویداد یک فرصت مغتنم و ارزشمند است که می‌توان از آن برای تقویت وحدت و همدلی حداکثر استفاده را به عمل آورد، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها فعال شود.

وی با بیان اینکه، این رویداد با حضور نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف از سراسر کشور به زودی در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: چنین رویدادهایی بدون‌تردید منشأ خیر و برکت بوده، باعث پیوند بیش‌ازپیش اقوام می‌شود.

وی توجه به گرایش‌های قومی، ظرفیت‌های اقوام و ادیان، تقویت اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب را مهم‌ترین اهداف از برگزاری این جشنواره و رویدادهای مشابه دانست، گفت: مراکز تقریب و مراکز بزرگ اسلامی در این رویداد می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

معتمدیان با بیان اینکه جشنواره در سه محور اجتماعی، فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته‌های میراث فرهنگی، اجرایی و اطلاع‌رسانی برای برپایی هرچه بهتر جشنواره تشکیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha