جزئیات برپایی نماز عید فطر در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4134861
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

جزئیات برپایی نماز عید فطر در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرکرد و دیگر مناطق چهارمحال‌وبختیاری را تشریح کرد.

نماز عید فطر در شهرکرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان در خصوص جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید فطر توسط حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان در خیابان‌های مجاور مصلی شهرکرد در خیابان شریعتی و باهنر اقامه خواهد شد.

وی افزود: شروع برنامه از ساعت 6.45 همراه با قرائت اذکار خواهد بود و در صورتی که عید سعید فطر در روز جمعه باشد، دعای ندبه نیز پیش از نماز عید قرائت خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: نمازگزاران برای شرکت در این برنامه مُهر، سجاده، زیرانداز و سایر ملزومات را همراه خود داشته باشند، همچنین صندوق‌های اخذ زکات فطره نمازگزاران در اطراف محل برگزاری نماز جانمایی شده است.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی در محل برگزاری نماز عید توسط پلیس راهور ساعت پنج صبح خواهد بود و سازمان اتوبوسرانی استان نیز در خصوص پوشش ایاب و ذهاب نمازگزاران از مبادی مختلف به مصلی از ساعت شش صبح آمادگی خود را اعلام کرده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان تأکید کرد: زمان دقیق اقامه نماز عید سعید فطر در سایر شهرستان‌های استان متفاوت خواهد بود و به صورت شهرستانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha