پردیس سینما مهر؛ مهم‌ترین زیرساخت اعتلای فرهنگ و هنر در سقز
کد خبر: 4135603
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
معاون استاندار کردستان بیان کرد:

پردیس سینما مهر؛ مهم‌ترین زیرساخت اعتلای فرهنگ و هنر در سقز

جعفر توان پردیس سینمایی مهر متعلق به حوزه هنری کردستان را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای اعتلا و توسعه فرهنگ و هنر شهرستان سقز دانست.

سینمایی مهر سقز

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر توان، معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز امروز، 31 فروردین در جریان بازدید از پردیس سینمایی مهر گفت: شهرستان سقز یکی از مناطق مستعد کردستان در عرصه فرهنگ و هنر به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در این شهرستان افزود: پردیس سینمایی مهر به‌عنوان یک زیرساخت استاندارد و حرفه‌ای سهم زیادی در اعتلای فرهنگ و هنر این شهرستان داشته و دارد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با تقدیر از حوزه هنری کردستان در راستای راه‌اندازی این پردیس سینمایی، بیان کرد: انتظار می‌رود که در سایه اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد رشد این ظرفیت فرهنگی باشیم.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان نیز در این بازدید با اشاره به ارتقای بخش‌های مختلف پردیس سینمایی مهر سقز بیان کرد: با عنایت به کمک‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری، اقدامات خوبی برای توسعه هر چه بهتر این پردیس انجام شده است.

وی از تجهیز سیستم صوت پردیس سینمایی مهر سقز خبر داد و گفت: با این اقدام از این پس علاوه بر ارتقای کیفیت صدا، می‌توان نسبت به برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف نیز با بهره‌مندی از سیستم صوت حرفه‌ای اقدام کرد‌.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به خرید وارمر برای بوفه سینما و پرده سن از استقبال بسیار خوب مخاطب در اکران نوروزی خبر داد و گفت: هر گونه هزینه در بخش فرهنگ یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و به همین دلیل در سال‌های آینده اهمیت این مهم مشخص می‌شود.

مرادی با اشاره به راه‌اندازی پردیس‌های مجهز و پیشرفته در شهرستان‌های سنندج، سقز و بیجار، بیان کرد: کردستان سرزمین فرهنگ و هنر است و امیدواریم در راستای زیرساخت‌های ایجاد شده از سوی حوزه هنری شاهد رشد بیش از پیش این مهم باشیم.

یادآور می‌شود، پردیس سینمایی مهر سقز 10 مرداد ۱۴۰۰ و با ظرفیت ۴۶۹ صندلی با سه سالن سینمایی به همراه فروشگاه کتاب، نگارخانه، کافه کتاب با حضور مسئولان کشوری و استانی راه‌اندازی و افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha