وصیت‌نامه شهدا فصل‌الخطاب مسئولان باشد
کد خبر: 4135763
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

وصیت‌نامه شهدا فصل‌الخطاب مسئولان باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: وصایای شهدا برای همه به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی فصل‌الخطاب و سراسر درس و حکمت است.

وصیت‌نامه شهدا برای همه فصل‌الخطاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، روز گذشته، 31 فروردین در مراسم یادواره شهید حجازی و شهدای کوی وکیل‌کندی میاندوآب، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهید حجازی، یار و یاور حاج قاسم بود، نقش‌آفرینی ایشان در صحنه‌های مختلف به‌ویژه جبهه مقاومت همواره در تاریخ ماندگار است.

وی اظهار کرد: باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنیم، تا شهدا شفیع ما در روز قیامت باشند؛ به تعبیر قرآن، شهدا نمرده‌اند، بلکه آنها زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

پیری گفت: شهدا در راه دفاع از آرمان‌های انقلابی، دینی، سرزمین، غیرت، ناموس و عزت ما از عزیزترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، برای ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند، پس ما باید امروز به رسالت خویش در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی از شهدا به عنوان نماد و پرچم یک کشور نام برد، تصریح کرد: وصایای شهدا برای همه ما به ویژه مسئولین و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی فصل‌الخطاب بوده، سراسر درس و حکمت است.

انتهای پیام
captcha