مسئولان از ارتباط با نسل جوان غفلت نکنند
کد خبر: 4136207
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

مسئولان از ارتباط با نسل جوان غفلت نکنند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) بر لزوم مطالبه‌گری از مدیران، ارتباط با نسل جوان و قانع‌سازی آن‌ها و ارائه راهکار از خود مردم در قالب نخبگان توسط مسئولان تأکید کرد.

نشست اندیشه‌ورزی حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردمی، استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نشست اندیشه‌ورزی حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردمی با سخنرانی سردار حسین نجات، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) امروز، 4 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

نجات در ابتدای این نشست به بیان ضرورت‌های بعد از اغتشاشات و مطالبات از دستگاه‌های دولتی پرداخت و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در توصیه نسل جوان به امید به آینده و جلوگیری از کوچک نشان دادن موفقیت‌ها گفت: باید سرفصل‌های رشد را نشان دهیم و در این زمینه نشان دادن واقعیت غرب از اولویت‌هاست.

وی به نقش ضد حقوق بشری آمریکا و انگلیس و فرانسه و حمایت از تروریست و کشورهای دیکتاتوری دنیا اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در افول آمریکا و نشان دادن ماهیت رژیم شاهنشاهی که تأکید مقام معظم رهبری است بسیار مهم است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مطالبه‌گری از مدیران دولتی، لزوم ارتباط با نسل جوان و قانع‌سازی آن‌ها و ارائه راهکار از خود مردم در قالب نخبگان توسط مسئولان از دیگر نکات مهم اشاره شده توسط نجات در این نشست بود.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) با بیان اینکه در پس هر حوادث ملت ایران قدرتمندتر شده، گواه این ادعا را پیروزی‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:‌ در بحث اقتصادی کارهایی انجام شده است اما بحث‌های اقتصادی کشور در بلند مدت حل خواهد شد.

وی همچنین گفت: در فضای مجازی عقب‌افتادگی‌هایی داریم البته کارهایی انجام شده اما حجم کارها کم است لذا نیاز است تا نخبگان کشور با سازماندهی در حل معضلات همراه مسئولان باشند.

یادآور می‌شود، این نشست به‌همت کمیته حلقه‌های میانی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، استانداری فارس، اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی فارس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha