پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت «سیفعلی نامور»
کد خبر: 4136350
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت «سیفعلی نامور»

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل مؤسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین(ع) تبریز را تسلیت گفت.

پیام تسلیت، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل مؤسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

وَ الْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَ خَیْرٌ أَمَلاً

خبر درگذشت انسان مومن و وارسته، خیّر نیکوکار و نیک‌اندیش مرحوم حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل مؤسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین(ع) موجب تأثر و تألم فراوان شد؛ بزرگمردی که نامش قرین نیکوکاری، خیرخواهی، انسان‌دوستی و دستگیری از نیازمندان و محرومان بود.

یقین دارم که با فقدان این انسان شریف، کارهای پرخیر و برکت او در کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند کم‌رنگ نخواهد شد و راه روشن احسان و نیکوکاری توسط همکاران و دوستان ایشان در مؤسسه جان‌نثاران همچون گذشته با تمام توان ادامه خواهد یافت.

اینجانب درگذشت این خیر بزرگوار را به مردم شریف تبریز به‌ویژه خانواده محترم ایشان و جامعه خیرین تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha