توزیع بیش از یک میلیون بسته غذای بین نیازمندان فارس
کد خبر: 4136460
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

توزیع بیش از یک میلیون بسته غذای بین نیازمندان فارس

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون و 700 بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده با همت خیران استان بین نیازمندان توزیع شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 5 اردیبهشت با اشاره به مشارکت خوب خیران استان و همکاری و همیاری آنان در تمامی پویش‌ها، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 855 هزار و 776  پرس غذای گرم به ارزش بیش از 67 میلیارد تومان توسط خیرین استان  در 700 آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.

وی یادآور شد: همچنین در این طرح،  تعداد 80 هزار و 985 بسته غذایی نیز با ارزشی بالغ بر 41 میلیارد تومان با همکاری نیک اندیشان تهیه و توزیع شد.

موصلی با اشاره به طرح افطاری ساده افزود: تعداد 772  هزار و 143 افطاری ساده در قالب بسته‌های غذایی و با ارزش بیش از 20 میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، بخش بیشتری از این مشارکت در 437 مرکر نیکوکاری که توسط خود مردم اداره می‌شود، انجام شده است.

انتهای پیام
captcha