پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار درپی شهادت آیت‌الله سلیمانی
کد خبر: 4136791
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار درپی شهادت آیت‌الله سلیمانی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی به عموم مردم سیستان و بلوچستان، مردم‌داری، عطوفت و روحیه تقریبی ایشان در دوران حضور در استان را الگویی مجسم در امر وحدت اسلامی دانستند.

شهید آیت‌لله سلیمانیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی استاندار این استان آمده است: حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سال‌های عمر پربرکت خویش را در مسیر اشاعه معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نقاط مختلف میهن اسلامی سپری کرد.

کلام نافذ و خطابه‌های ارزشمند ایشان در سنگر نمازجمعه شهرستان‌های بابلسر، زاهدان و کاشان، مایه تعالی جامعه و انگیزه معنوی نمازگزاران بود و یاد و خاطر ایشان در اذهان و قلوب مردم، دوست‌داران و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب گسترش این شجره طیبه انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد و دشمنان کور دل هر روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

اینجانبان ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به شهادت مظلومانه حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و تاکید بر مسئولان امر برای پیگیری دلایل و برخورد با عوامل این حادثه ناگوار، شهادت این عالم ربانی و روحانی برجسته را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت متدین ایران بویژه مردم ولایتمدار مازندران و مردم عزیز شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان، دوست‌داران و شاگردان ایشان، تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

در پی شهادت ناگوار آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در تماس تلفنی با فرزندان شهید، شهادت این عالم گرانقدر را تسلیت گفته و برای ایشان، رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

یادآور می‌شود که آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح روز گذشته، 6 اردیبهشت در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت. ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان و نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه شهر زاهدان از دیگر سوابق فعالیت‌های آن شهید در عمر ۷۸ ساله خود بود.

انتهای پیام
captcha