کمیته «حجاب و عفاف» در الیگودرز تشکیل می‏‌شود
کد خبر: 4137491
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کمیته «حجاب و عفاف» در الیگودرز تشکیل می‏‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از تشکیل شورا و کمیته «حجاب و عفاف» و اجرای یک همایش ملی با همین موضوع در این شهرستان خبر داد.

دیدار رئیس ارشاد الیگودرز با فرمانده سپاه الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، ابوذر پیرحیاتی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز، 9 اردیبهشت‌ماه در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: روحیه بسیجی می‌بایست در تمامی شئون زندگی ما وارد شود.

وی با یادآوری رشادت‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه‌دار دانست و افزود: امروزه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی داریم. بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نبوده بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژی اصیل در جهان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با بسیج ناحیه این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک با همکاری و همراهی بسیج الیگودرز همایش ملی و بزرگ در خصوص حجاب و عفاف و همچنین تشکیل یک شورا و کمیته حجاب عفاف با همکاری سپاه شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی تشکیل و به‌صورت تخصصی و علمی در این حوزه فعالیت خواهیم داشت.

محمود یوسف‌وند، فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است، گفت: بسیج مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است و شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد.

وی افزود: از توانمندی‌های بسیج می‌توان در امور اقتصادی فرهنگی و هنری و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود، استفاده کرد.

فرمانده سپاه الیگودرز با بیان اینکه بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و ادامه داد: وقتی که دشمن، در جنگ تحمیلی، مقاومت و فداکاری نیروهای دست از جان شسته را دید و فهمید در جبهه نظامی نمی‌تواند پیروز شود، از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی و مذهبی ملت ما شد.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز هدف اصلی دشمن در این جبهه و جنگ را جوانان دانست و اظهار کرد: دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور، در پناه تفکر دوراندیشانه و واقع‌بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل‌گشا هستند، نه مشکل‌آفرین که امید است با این تفکر راسخ و مؤثر، دشمن شکستی دیگر را تجربه کند.

یوسف‌وند خواستار تعامل و همکاری بیشتر در کلیه زمینه‌های فرهنگی به‌ویژه برنامه غدیر و یادواره شهدای زن و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری شد.

انتهای پیام
captcha