اعلام فراخوان جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی در کردستان
کد خبر: 4137763
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

اعلام فراخوان جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی در کردستان

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کردستان از اعلام فراخوان جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 15 خرداد فرصت ارسال آثار به این جشنواره را دارند.

پوستر جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی

ئالا شهسواری، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: فراخوان جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی در کردستان اعلام شد.

وی افزود: فعالان فرهنگی و هنری، ایده‌پردازان و نواندیشان مسائل اجتماعی، دانشجویان فرهیخته، طلاب و دانش‌آموزان اندیشمند فقط تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری جشنواره در دو بخش هنری و ایده‌ های خلاقانه خبر داد و بیان کرد: راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف، تثبیت مفهوم «زیبایی اصیل» به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه، راهکارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه، تجربه موفق نهی از منکر لسانی در زمینه حجاب، محدودیت‌های قوانین پوشش در غرب، روایت فرهنگ پوشش اقوام ایرانی و ایجاد انحطاط فرهنگی زن غربی از محورهای محتوایی جشنواره بوده است.

وی به قالب آثار جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره در قالب‌های نماهنگ، موشن‌گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن، پادکست مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طرح گرافیکی، وبلاگ‌نویسی نمایشنامه و فیلم‌نامه، عکاسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، مقاله، طراحی دوخت، وبلاگ‌نویسی، طرح گرافیکی و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

شهسواری در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار ارسالی خود را به آیدی دریافت آثار در پیام‌رسان ایتا به آدرس Goharshad_ED@ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha