معلم؛ رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت
کد خبر: 4137965
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

معلم؛ رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت

نماینده ولی فقیه در کردستان از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و گفت: معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است لذا باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش‌و‌پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 12 اردبهشت در دیدار با ستاد بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری، به سابقه فعالیت خود در نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت کار مقدسی است، افزود: به فعالیت خود در حوزه تعلیم و تربیت افتخار می‌کنم چرا که شأن و جایگاه معلم به حضرت حق در مرحله اول و بعد از آن به انبیای الهی به طور خاص نبی مکرم اسلام برمی‌گردد و از این حیث، معلمی بالاتر از تعاریف است.

وی از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و بیان کرد: معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است لذا باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش‌و‌پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنده همیشه دعاگوی معلمان خود هستم، پویایی معلم در روند تعلیم و تربیت تأثیر گذار بوده و کیفی کردن فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی بسیار مورد تأکید است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تلاش‌مان را بیشتر کنیم؛ نه تلاش در جهت انجام وظایف معمولی بلکه سعی کنیم فعالیت‌های ابتکاری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان یادآور شد: بیشتر به امور معنوی بپردازیم بدین معنی که اخلاقیات را همواره نصب‌العین قرار داده، نظارت مستمر و میدانی بر فعالیت‌ها داشته، و با رعایت قانون سعی کنیم جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha